Kerékpár: blog

Szeretettel köszöntelek a Országúti kerékpár közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 857 fő
  • Képek - 278 db
  • Videók - 77 db
  • Blogbejegyzések - 40 db
  • Fórumtémák - 17 db
  • Linkek - 325 db

Üdvözlettel,
Kertész Péter Márk
Országúti kerékpár vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Országúti kerékpár közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 857 fő
  • Képek - 278 db
  • Videók - 77 db
  • Blogbejegyzések - 40 db
  • Fórumtémák - 17 db
  • Linkek - 325 db

Üdvözlettel,
Kertész Péter Márk
Országúti kerékpár vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Országúti kerékpár közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 857 fő
  • Képek - 278 db
  • Videók - 77 db
  • Blogbejegyzések - 40 db
  • Fórumtémák - 17 db
  • Linkek - 325 db

Üdvözlettel,
Kertész Péter Márk
Országúti kerékpár vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Országúti kerékpár közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 857 fő
  • Képek - 278 db
  • Videók - 77 db
  • Blogbejegyzések - 40 db
  • Fórumtémák - 17 db
  • Linkek - 325 db

Üdvözlettel,
Kertész Péter Márk
Országúti kerékpár vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

probike hírei

network.hu

A fixi (fixed gear) nevet manapság egyre többet hallhatja minden, a kerékpárral kicsit is fogalkozó személy. Ez egy bringafajta, melynek lényege: nincs a hátsó tengelyén szabadonfutó mechanika, általában egy áttéte van (egy hátsó lánckerék). Ha a hátsó kerék forog, a pedálok is a megfelelő irányba forognak vele együtt, nem lehet vele úgy gurulni, hogy pihennek a lábak. Általában - és prestige-ből is - fék nélkül használatos.

 

Az örökhajtós bringák amellett, hogy elég erőteljesen igénybeveszik a lábat és látványos trükközésre is lehetőséget adnak, nem utolsó sorban trendi, a lányok és fiúk elkápráztatására beszerzett eszköznek is számítanak.

Utolsó hozzászólás

[Törölt felhasználó] üzente 11 éve

Engem érdekelne, hogy ha hirtelen meg kell állni, mégis mi a toszt csinál aki ilyennel közlekedik. Mert a triál esetében tiszta sor, megvannak az előnyei. Na de közúton? Milyen lábizmok kellenek, hogy megfogja a biciklit, mikor mondjuk 30-cal haladva a hátsó kis fogaskerék az elsőre hatszor (csak saccolt szám) akkora erőt küld vissza, mint az előremenetelhez kell?

Tovább 

A magyarországi Critical Massesek elkezdtek külföldi bringás videókat feliratozni, így végre mindenkihez eljuthat a legfontosabb üzenet: tekerni jó!

 

Az alábbi kisfilm például az amszterdami közlekedési morált mutatja be, ami javarészt a bicikliről szól. Sőt: az autósoknak szándékoltan több hátrány kell elszenvedniük, mint kerekező kollegáiknak, akik gyakorlatilag ellepik a várost, mindenhol vannak útjaik, jelzőlámpáik, és egyedi parkolóik.

 

 

Persze nekik nem az a fontos, hogy minél trendibb és csillogóbb legyen a paripa, hanem hogy jó szolgálatot tegyen a mindennapokban, és el tudjanak jutni vele A pontból B pontba.

Utolsó hozzászólás

Kántor Aranka üzente 14 éve

NAGYSZERŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰ! ÉS NÁLUNK??????????????????????? El tudnám képzelni honatyáinkat is, és a benzin pénzt az éhező gyerekek ebédjére fizetnék inkább be! Egyébként én kerékpárral közlekedem, és itt Szegeden is bizony túl sok az autó!

Tovább 

 

network.hu

 Használt, megunt alkatrészed van? Ne dobd ki! Fel lehet azt használni olyan célokra, aminek a jutalma később sok-sok örömkönny és boldogságtól sugárzó tekintetek.

 

A Bike Kitchen úgy kezdődött, hogy egy lánynak kerestek az interneten alkatrészeket, hogy összedobhassanak neki egy biciklit. Annyi felajánlás jött be, hogy a szervezők ráeszméltek: ebből lehet valami komolyabb is.

 

Körbejárták a várost egy furgonnal, és hamarosan már hátrányos helyzetű, sérült gyerekeknek csavaroztak össze egysebességű bicikliket.

Utolsó hozzászólás

Major Krisztián üzente 14 éve

Baromi jó, hogy vannak ilyenek!

Tovább 

Magyar szempontból fantasztikusan zárult az osztrák Wintercup második fordulója.

 

Bevezetésképpen az utánpótás U15 korosztály felvezető versenyét nagy csatában Pelikán János nyerte meg. Ezt követőan az Elit futamban (ismét rengetegen 100+ induló vett részt) az osztrák Hauer Gerald mögött Szeghalmi Bálint és Buruczki Szilárd értek elsőnek a célba! (Videó: Szórádi Balázs)

 

 

A verseny osztrák honlapjáról: "Unserer Meinung schaut das Ergebnis ganz vertretbar aus, daher gibt es jetzt auch einen Zwischenstand.

Tovább 

A Specialized aranykezű szakemberei előrukkoltak az új "farönkugró" Stumpjumperrel, amire kifejlesztették az ún. Total Suspension Integrationt (teljes felfüggesztés integráció, így csúnyán egyben fordítva). A céljuk az volt, idézem: "hogy mi gyártsuk a lehető legjobb bringákat bizonyos terepviszonyokra." Hogy ez pontosan miként működik, azt mutatja meg ez a videó, a végeredmény viszont egyértelmű: hatékonyság és kontroll a rájder részéről. 

 

A hétvégén november elsején az osztrák cyclocross Wintercup első fordulójára utaztunk a válogatottal.

 

A keret ezúttal Specziár Viktor, Fördős Ferenc, Szeghalmi Bálint és Buruczki Szilárd voltak. A rajtot a magyarok közül a legjobban Specziár Viktor kapta el, féltávig a hatodik helyen állt majd végül visszaesett a 11. pozicióba.



Buruczki Szilárd rossz rajtja után folyamatosan jött fel, de végül csak az ötödik helyen futott be. Az eseményen a válogatott sofőrje, csapatkapitánya, drukkere és videósa Szórádi Balázs volt.

Tovább 

Az „üzem” története valahogy úgy indult, hogy Balázs Úr (tulajdonos) főiskolás évei alatt kedvet érzett a kerékpáralkatrészekkel történő bűvészkedéshez, s bérelt gyorsan egy garázst. Lehetőleg kerékpárral nehezen megközelíthető helyen, a Rózsadomb túlvégén, a Zöldlomb utcában. Ez 1997. végén történt.

 

network.hu

 

A nyitás napja 1998. április 4-e volt (Böry - az első alkalmazott - visszaemlékezése alapján). Balázs Úr a relatíve friss jogosítványával és a kevésbé friss fehér kombi 1.6-os dízel Escort-jával bravúrosan intézte a beszerzés, ügyintézés izgalmakban bővelkedő feladatait, míg Böry minden reggel kipakolt, állta a sarat (azaz a vevők nem lankadó rohamait), majd estefelé zárta a boltot.

Utolsó hozzászólás

Major Krisztián üzente 14 éve

Jó kis helyen van a bolt, hangulatos, voltam már, meg arra is laktam régen.

Tovább 

Két szakaszon és az összetett versenyben is dobogóra állhattak versenyzőink a kerékpársport 2000 rendezésében megvalósult nemzetközi kerékpárversenyen a Central European Touron.

 

network.hu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A verseny második szakaszán a kiváló csapatmunkának köszönhetően Szórádi Balázs a második helyen végzett, mellyel az egyéni összetett versenyben a harmadik helyre jött fel. A harmadik záró etapon az összetett helyezésünk megvédése mellett, Berkesi Andrásnak sikerült a harmadik helyen végeznie.

 

 

Tovább 

 Frissebb bejegyzések

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu