Szeretettel köszöntelek a Országúti kerékpár közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kertész Péter Márk
Országúti kerékpár vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Országúti kerékpár közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kertész Péter Márk
Országúti kerékpár vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Országúti kerékpár közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kertész Péter Márk
Országúti kerékpár vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Országúti kerékpár közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kertész Péter Márk
Országúti kerékpár vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
14 éve | Major Krisztián | 4 hozzászólás
Újító, környezetbarát és követendő ötlettel állt elő a HVG szerkesztősége. Névre szóló Schwinn-Csepel bringaflottával lepte meg munkatársait.
Nem is akármilyen kerékpárok ezek, ugyanis nem kevesebb, mint 90 ezer ft volt darabja a HVG vezetőségének. Egyetlen kikötésük az, hogy ha nem használják, vigyék vissza őket. A gépek amúgy tipikus városi bringák fekete vázzal, hátsó csomagtartóval, sárvédővel, fehér felnikkel és fehér nyereggel, valamint az újság címlapjához illő narancssárga markolattal.
Így néz ki a reggeli csúcsforgalom Hollandia negyedik legnagyobb városában. Így néz ki egy olyan hely, ahol minden harmadik utat két keréken teszik meg! A felvétel 2010 áprilisának egy reggelén készült, fél kilenckor. Kissé fel lettek pörgetve nekünk a történések (a négyszeresére), de így is látható, milyen álomszerű ez a városkép!
|
|
14 éve | Major Krisztián | 2 hozzászólás
A világ első, nem túl praktikus biciklikezdeményei után a máig is legismertebb kerékpárelődöt Pierre Michaux, a párizsi baba- és lovaskocsikészítő szerelte össze, ez nem más volt, mint a velocipéd.
Első kereke hatalmas volt, a hátsó pedig rendkívül kicsi. Felülni és megmaradni rajta sem volt egyszerű feladat. Ennek ellenére ezt már tömegesen gyártották, 1870-re világszerte elterjedt közlekedési - és sporteszközzé vált.
A kerékpár első kereke ekkoriban tehát mind nagyobb és nagyobb lett, mégpedig a kerekek fordulatszámának növelése végett.
Tudom, fura, hogy lány írja ezt a bejegyzést, de miért is ne? :) Nem, én nem futárkodom, ismerősöm között van ex-hajtipajtis, de gondoltam elfér ide egy kis szösszenet a következő futár európa bakjnokságról, ha már egyszer Magyarországé lehet idén a privilégium, hogy megtartsa azt.
A hivatalos oldal itt található, egyébként május 22-24 között rendezik az eseményt, ami bár alapvetően egy verseny, ami azt nézi, ki milyen skillekkel rendelkezik, a lényege mégis a kollektív örömünnep, a lakatolós-télennyárontekerős-bulizós futár életforma ünneplése.
Bár nem mentek el olyan sokan 2009 októberében a Tamási Parkerdő Kupára, jó hangulatban zajlott a verseny, és a rendezők is kitettek magukért, a pálya is fasza volt, meg a végén a bográcsgulyás is :)
Eredetileg amúgy montis versenyként lett meghirdetve a dolog, de annyian érdeklődtek, hogy ez hamar átcsúszott a cyclocross kategóriába is. A poén, hogy ebben mégiscsak egyetlen fő indult végül :) Ez a hangulatos összefoglaló videó készült akkor a rendezvényről, gondoltam jól mutatna itt.
Nem, dehogy akartam én ilyen elcsöppenő címet adni, csak így alakult. Meg hát igaz is: legyen az egy röpke kószálás egy piac és egy vegyeskereskedés között, vagy hosszabb túra a Velencei-tóhoz, nem fogunk csalódni benne.
Korszerű vázgeometriája kiemeli a tömegbiciklik sorából, sőt, masszív és kompakt kivitelezése, és a jó minőségű alumínium, amiből készül, csak rádob egy lapáttal. Azt persze érdemes az észbe vésni, hogy nem egy downhill vagy dirt menetekre tervezett bicikliről van szó (nem is lehet bele applikálni szélesebb gumikat).
M Imre írta 3 hete a(z) Biciklizés népszerűsítése fórumtémában:
Idén is lesz rakpartnyitás, nem is akárhogy | 2025. január 17. ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás