Szeretettel köszöntelek a Országúti kerékpár közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kertész Péter Márk
Országúti kerékpár vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Országúti kerékpár közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kertész Péter Márk
Országúti kerékpár vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Országúti kerékpár közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kertész Péter Márk
Országúti kerékpár vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Országúti kerékpár közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kertész Péter Márk
Országúti kerékpár vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A magyarországi Critical Massesek elkezdtek külföldi bringás videókat feliratozni, így végre mindenkihez eljuthat a legfontosabb üzenet: tekerni jó!
Az alábbi kisfilm például az amszterdami közlekedési morált mutatja be, ami javarészt a bicikliről szól. Sőt: az autósoknak szándékoltan több hátrány kell elszenvedniük, mint kerekező kollegáiknak, akik gyakorlatilag ellepik a várost, mindenhol vannak útjaik, jelzőlámpáik, és egyedi parkolóik.
Persze nekik nem az a fontos, hogy minél trendibb és csillogóbb legyen a paripa, hanem hogy jó szolgálatot tegyen a mindennapokban, és el tudjanak jutni vele A pontból B pontba. Ehhez pedig nincs megfelelőbb egy puritán, nevenincs, holland fekete biciklinél. Nem is érdemes többet feccölni beléjük, mert azzal együtt, hogy a Biciklizés Fővárosáról beszélünk, itt minden ötödik kerékpár lopott - viszik őket, mint a cukrot. Szóval ha magyarként kilátogatnánk, és ezt biciklivel tennénk, mindig tartsuk rajta a fél szemünket, vagy használjunk törhetetlen U-lakatot!
A lopások ellenére élenjáró példáként kéne állnia a holland modellnek itt, a budapesti városatyák előtt is (még ha most éppen kisebb gondjuk is nagyobb annál). Nem autós parkolóhelyeket kell kialakítani, hanem bringás parkolókat, nem elvenni kéne tőlünk az aszfaltot, hanem még több kerékpársávot kialakítani!
Én ebben látom a jövőt... És bízom benne, hogy nem vagyok vele egyedül.
|
|
M Imre írta 9 órája a(z) Az élet autó nélkül fórumtémában:
Százmilliárdos hasznot hozna Budapesten a parkolási díjak ...
M Imre írta 16 órája a(z) Biciklizés népszerűsítése fórumtémában:
Akció most hétvégén... (15%) átmeneti kabátokra. ...
M Imre írta 3 hete a(z) Az élet autó nélkül fórumtémában:
Már üzemelnek az új budapesti traffipaxok | 2024.09.30. Az ...
M Imre írta 3 hete a(z) Biciklizés népszerűsítése fórumtémában:
Első budapesti kerékpáros szerviz-, információs és ...
M Imre írta 4 hete a(z) Biciklizés népszerűsítése fórumtémában:
Milyen legyen a Nagykörút? November végéig szavazhat | ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Hagyd otthon az autódat! De miért is?
Kerékpártúra útvonalak: Szentendrei sziget
Már a hokisok is balatoni kerékpártúrával készülnek!
Élenjáró példa: az utrechti bicikliközlekedés