Szeretettel köszöntelek a Országúti kerékpár közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kertész Péter Márk
Országúti kerékpár vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Országúti kerékpár közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kertész Péter Márk
Országúti kerékpár vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Országúti kerékpár közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kertész Péter Márk
Országúti kerékpár vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Országúti kerékpár közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kertész Péter Márk
Országúti kerékpár vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Nemrég megírtam, mit kell tennünk a paripánk tisztasága és a fékek lekezelése érdekében, most ugorjunka gumikra. Több függ tőlük, mint hinnétek!
Nemrég átvettem szerelőtől a felőjított bringámat, beletolt ipari pumpával jó sok levegőt, aztán miután felültem rá, éreztem, hogy mintha minden kerékfordulatnál egy kis dombon haladnék át. Hamar meglett a hiba: a külső gumiköpeny egy helyen megpróbált kimászni a helyéről! Első tanulság: télen nem tárolunk biciklit leeresztett kerekekkel, mert így járhatunk: megfárad, betörik a gumi.
De nem csak ezzel lehet baj, sőt, ezt elég könnyen ki lehet ugye kerülni. A mintázat viszont óhatatlanul elkopik egy idő után. Ha már nagyon kopott, kikandikál helyenként a belső szövet vagy csúnya vágásokat, repedéseket találunk (mindig azt mondtam, ezek a bringa öregfoltjai, hehe), akkor feltétlen cseréljük újra, különben előbb-utóbb tutira defektünk lesz.
Ehhez a művelethez türelem és nagy pontosság kell, minden félfordulatnyi húzás vagy lazítás számít, így ezt érdemes legtöbbször szakira bízni.
Hamarosan folytatom a lánccal és fogskerekekkel! ;)
|
|
M Imre írta 5 napja a(z) Biciklizés népszerűsítése fórumtémában:
Jarokelo.hu: Jogász önkénteseket keresünk! ...
M Imre írta 6 napja a(z) Biciklizés népszerűsítése fórumtémában:
Tatvamasi - Unsettled Cyclists Peloton (Parts of the Entirety, ...
M Imre írta 1 hete a(z) Biciklizés népszerűsítése fórumtémában:
Nem igazán dőlhet hátra a MÁV és Lázár János./ ... létezik egy ...
M Imre írta 1 hete a(z) Biciklizés népszerűsítése fórumtémában:
2025. június 21-től július 27-ig Rákosrendező állomást teljes ...
M Imre írta 2 hete a(z) Biciklizés népszerűsítése fórumtémában:
I bike Budapest: Tudtátok, hogy jövő héten már HÉTKÖZNAP...
M Imre írta 2 hete a(z) Biciklizés népszerűsítése fórumtémában:
ROADPOL Alkohol és Drog országos ellenőrzés egy héten...
M Imre írta 2 hete a(z) Biciklizés népszerűsítése fórumtémában:
Budapest–Balaton biciklivel: mintha a Kékes fölé tekernél...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Tavaszi bicikli karbantartás 3. - Lánc, váltó, fogaskerekek
Magyar siker: ötezer kilométer tizenegy nap alatt
Toljuk-e a Margit hídon?
Már a hokisok is balatoni kerékpártúrával készülnek!