Szeretettel köszöntelek a Országúti kerékpár közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kertész Péter Márk
Országúti kerékpár vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Országúti kerékpár közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kertész Péter Márk
Országúti kerékpár vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Országúti kerékpár közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kertész Péter Márk
Országúti kerékpár vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Országúti kerékpár közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kertész Péter Márk
Országúti kerékpár vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Nemrég megírtam, mit kell tennünk a paripánk tisztasága és a fékek lekezelése érdekében, most ugorjunka gumikra. Több függ tőlük, mint hinnétek!
Nemrég átvettem szerelőtől a felőjított bringámat, beletolt ipari pumpával jó sok levegőt, aztán miután felültem rá, éreztem, hogy mintha minden kerékfordulatnál egy kis dombon haladnék át. Hamar meglett a hiba: a külső gumiköpeny egy helyen megpróbált kimászni a helyéről! Első tanulság: télen nem tárolunk biciklit leeresztett kerekekkel, mert így járhatunk: megfárad, betörik a gumi.
De nem csak ezzel lehet baj, sőt, ezt elég könnyen ki lehet ugye kerülni. A mintázat viszont óhatatlanul elkopik egy idő után. Ha már nagyon kopott, kikandikál helyenként a belső szövet vagy csúnya vágásokat, repedéseket találunk (mindig azt mondtam, ezek a bringa öregfoltjai, hehe), akkor feltétlen cseréljük újra, különben előbb-utóbb tutira defektünk lesz.
Ehhez a művelethez türelem és nagy pontosság kell, minden félfordulatnyi húzás vagy lazítás számít, így ezt érdemes legtöbbször szakira bízni.
Hamarosan folytatom a lánccal és fogskerekekkel! ;)
|
|
M Imre írta 17 órája a(z) Biciklizés népszerűsítése fórumtémában:
5 percből 1 óra - A do-in kihívás, amire te is képes vagy! | ...
M Imre írta 6 napja a(z) Közérdekű fórumtémában:
Mi nyílt levelet írtunk Bernadettnek, hogy 10.000 ...
M Imre írta 1 hete a(z) Alternatív közlekedésmódok fórumtémában:
Ne feledjétek, ma még tehettek a Kiserdő jövőjéért! Ma jár le a ...
M Imre írta 3 hete a(z) Biciklizés népszerűsítése fórumtémában:
A járdán kerékpárral vendég vagy! https://www.facebook....
M Imre írta 3 hete a(z) Biciklizés népszerűsítése fórumtémában:
CM365 - Magyar Kerékpárosklub Szege: Hódmezővásárhelyiek ...
M Imre írta 3 hete a(z) Biciklizés népszerűsítése fórumtémában:
Kecsup Hírek: Tárgyalóasztal mellett beszélték át a...
M Imre írta 4 hete a(z) Biciklizés népszerűsítése fórumtémában:
Régebbi történet: Nincsenek bringások és autósok - László...
M Imre írta 4 hete a(z) Biciklizés népszerűsítése fórumtémában:
Kürti Gábor: a kerékpáros forradalom már elindult – de ...
M Imre írta 1 hónapja a(z) Biciklizés népszerűsítése fórumtémában:
Egy hét múlva I BIKE BUDAPEST 2025 https://www...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Tavaszi bicikli karbantartás 3. - Lánc, váltó, fogaskerekek
Magyar siker: ötezer kilométer tizenegy nap alatt
Toljuk-e a Margit hídon?
Már a hokisok is balatoni kerékpártúrával készülnek!