Kerékpár: Critical Mass bringaemelés (kép)

Szeretettel köszöntelek a Országúti kerékpár közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 857 fő
  • Képek - 278 db
  • Videók - 77 db
  • Blogbejegyzések - 40 db
  • Fórumtémák - 18 db
  • Linkek - 325 db

Üdvözlettel,
Kertész Péter Márk
Országúti kerékpár vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Országúti kerékpár közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 857 fő
  • Képek - 278 db
  • Videók - 77 db
  • Blogbejegyzések - 40 db
  • Fórumtémák - 18 db
  • Linkek - 325 db

Üdvözlettel,
Kertész Péter Márk
Országúti kerékpár vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Országúti kerékpár közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 857 fő
  • Képek - 278 db
  • Videók - 77 db
  • Blogbejegyzések - 40 db
  • Fórumtémák - 18 db
  • Linkek - 325 db

Üdvözlettel,
Kertész Péter Márk
Országúti kerékpár vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Országúti kerékpár közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 857 fő
  • Képek - 278 db
  • Videók - 77 db
  • Blogbejegyzések - 40 db
  • Fórumtémák - 18 db
  • Linkek - 325 db

Üdvözlettel,
Kertész Péter Márk
Országúti kerékpár vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.


Kérjük, add meg, hány másodpercenként változzanak a képek

Critical Mass bringaemelés

A drótparipa magasba emelése a Critical Mass jelképévé vált az évek során. Azt jelenti: nem vagyunk kevesen, ellenben sokan, és büszkék vagyunk arra, hogy két keréken járjuk a várost!

Látta 942 ember.

Értékeld!

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

M Imre üzente 1 hónapja

Kürti Gábor Dezső: Ez most tényleg riadó!

Légyszí áldozzatok pár percet egy komoly és SOS problémánkra.

Tavaly a budapesti közösségi költségvetés szavazási hajrájában egy több száz online segítőnk által berobbantott mozgósítással fordítottuk meg az eredményt.

Csakhogy idén felállt egy védelem is ez ellen. Évek óta hallani informális csatornákon, hogy a kerékpáros közösség "túlnyeri" a szavazásokat. Most a tavalyi esetre reagálva el is rejtették a szavazás közbeni állást.

Nyilván nem fogunk lelkiismeret furdalással reagálni a "túl nagy szervezettségünkre". Lehet, hogy már így is sikeresen elaltattak bennünket az új szabályok, meg a korábbi győzelmek, és későn írom ezt a kétségbeesett kérést.

2 napunk van a hétfő esti zárásig, és szombaton azzal ébredtem, hogy simán lehet hogy hiába finanszírozunk emiatt a tagdíjakból és 1%-ból hirdetéseket, a tavalyihoz hasonlóan hátrányban vagyunk, csak nem is tudunk róla.

Budapest stratégiai terve 10 %-os kerékpáros forgalmi részarány, melynek elérésére évi 200 milliárdos közlekedési költségvetésből idén már mindössze 1 ezreléket fordított.
A közösségi költségvetéssel együtt.

Ez 100-szoros aránytalanság a kommunikált cél és gyakorlati ráfordítás között. A korábban létező kerékpáros közlekedési keretet az előző ciklus elején eltörölték, a szinte minden elemében elrontott és elpazarolt uniós VEKOP projekt kifutott, szeptember végén pedig a dunaparti Eurovelo 800+800 milliós kerete is elúszott. Csak a közösségi költségvetés szavazása maradt, mintha kártyán kellene megnyernünk alapvető közszolgáltatásokat. Nem csak mi vagyunk így, a listán 16 zebra "ötlete" versenyzik hasonló dolgokkal, ami nyilvánvaló tünete a rendes nagy költségvetés eltorzulásának.

Ezt majd megpróbáljuk megváltoztatni az új ciklusban, de ebben a pillanatban sajnos csak erre a bizonytalan keretre számíthatunk. Viszont erről mi dönthetünk. Ha megszavazzuk lesz, ha nem akkor csak magunknak köszönhetjük.

Ezért kérünk, hogy a nálunk hiányzó úthenger, mixer, csákány és lapát helyett most is ragadjuk meg amink van, a billentyűzetet, és ha csak ez maradt, akkor fejlesszük ezzel a kerékpározást. Adj erre 5 percet, és évtizedekig használhatjuk amit így nyerünk! A viszonylag sok kerékpáros tétel közül a szavazatok szétaprózódásának elkerüléséért kérjük szavazz a szakmai munkacsoportunk által esély, szükség, fontosság alapján kiválasztottakra. Tudom, ez azzal is járhat, hogy egy neked közelebbi útszakasz helyett teszed, azonban így elkerülhető hogy semelyik se nyerjen. Én sem a hozzám legközelebbire szavaztam, még úgy sem, hogy háromra lehet már szavazni.

Ha kész vagy és van még 5 perced, küldj erről üzenetet a családtagjaidnak, túratársaidnak, posztolj, írj egy bringás csoportba, vagy segíts bármilyen kreatív módon elérni még néhány budapesti szavazót. Aztán az algoritmusok kedvéért hétfő estig lájkolj mindent amit mások tettek ezért, és drukkolj velünk a zárásig.

A képen mutatjuk a Kerékpárosklub által javasolt ötleteket (3-3 szavazatodból szavazz minél többre, ha teheted).

https://www.facebook.com/photo/?fbid=10228623339782070&set=gm.3865165637062998

A szavazás linkje pedig ez:

https://otlet.budapest.hu/

Köszönjük! <3

Válasz

M Imre üzente 2 hónapja

Csikai Mária, a Magyar Kerékpárosklub elnökségi tagja szeretne tematikus, közösségformáló eseményeket indítani, amelyek kifejezetten a nők városformáló, közlekedési és térhasználói szempontjairól, érdekeiről és lehetőségeiről szólnak.

Ezen kívül olyan eseményeket is tervez, ahol a résztvevők egyszerűen jól érezhetik magukat együtt, és olyan témákról beszélgethetnek, mint például lehet-e magassarkúban bringázni, melyik a legbiztonságosabb bringatúra gyerekkel, vagy tanulhatnak együtt kerékpárt szerelni és pimpelni.

Töltsd ki a kérdőívet és mondd el, milyen témák érdekelnek:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScPjnAzxDHWYjJXdMxs1ovpZ7L5DAWudxtImRZa1zNBO7qg_w/viewform

Válasz

Ez történt a közösségben:

M Imre írta 3 hete a(z) Az élet autó nélkül fórumtémában:

Már üzemelnek az új budapesti traffipaxok | 2024.09.30. Az ...

M Imre írta 3 hete a(z) Biciklizés népszerűsítése fórumtémában:

Első budapesti kerékpáros szerviz-, információs és ...

M Imre írta 3 hete a(z) Biciklizés népszerűsítése fórumtémában:

Milyen legyen a Nagykörút? November végéig szavazhat | ...

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu